Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma
Yayın Hazırlığı Yaptırma
İster geliştirme ister hizmet odaklı olsun, yayıncılık kesindir ve güçlü darbeleriyle zamanının biçim ve özelliğinin keskin tasvirine katkıda bulunur. Yazarlar eserlerini bir yayıncıya teslim ettiklerinde, tarihsel sürece, hayatlarının diğer tüm eylemlerinden daha doğrudan, dolaysız ve (belki çocuk yapmak dışında) daha kişisel ve geri alınamaz bir şekilde girerler.
Bu nedenle, daha sonra sadece beklemekten daha zorlayıcı endişelere sahip olmak için iyi sebepleri var. Artık tarihe geçmeye ve kendilerini en iyi şekilde sunmaya hazırlanmaları gerektiğini biliyorlar.
Çalışmaları dürüstlüğü, bütünlüğü ve sorumluluğu açısından yargılanmak üzere; zarafeti ve zarafeti; ve çağlarının birikmiş gücüne indüklenen bir enerji yükü olarak potansiyeli.
Tarihe girme olasılığı ezici veya gerçekçi değilse ve bir kişinin gününün az çok geçici diyaloğuna katkıda bulunma olasılığı daha olası görünüyorsa, yine de toplumun bir temsilcisi olarak yayıncı, baskı otoritesi aracılığıyla söz vererek çalışmayı meşrulaştırmalıdır. eserin en azından bir kitap niteliği taşıdığını ve yayınlanmayı hak ettiğini.
Çünkü günün kitabı, çağların kitabından daha az değil, ölümsüz olmaktan çok ölümlüdür. Ölümlülüğü tezinde, dürüstlüğünün ölçüsünde, çağdaşlığında ve tarihe ve evrenselliğe sınırlı bağlılığında içkindir.
Eser ister kalıcı olsun ister yakında yok olacak olsun, yayın, yalnızca edebi ve entelektüel bir tarihin kamuya açık kaydını ve içeriğini yaratmada değil, aynı zamanda bu edebi olayları seçip inşa etmede de tarih süreçlerinin aracıdır. çağın tarihi olacaktır. O halde geleneğin yalnızca bir temsilcisi değil, onun üreticisi olan yayıncının, yazarın kitabıyla son ve müthiş bir ilişkisi vardır.
Yayınlama eyleminin toplumsal ve tarihsel doğası göz önüne alındığında, kitabı meydana getirme sürecinin orijinal seçme eylemi kadar normatif olması şaşırtıcı değildir. Böylece kitabın hem redaksiyonunda hem de tasarımında, kitabı çağının ürünü yapmak için en iyi dil ve en iyi görünüş ilkelerine başvurulur.
Çoğu yayınevinde, yazarın çalışmasını basılı bir kitaba dönüştürme sürecinde genellikle iki farklı türde editör yer alır. Yazarın başlangıçta ilişki kurduğu kişi, satın alınanlar veya sponsor olan editör, ilk ilgi ifadesini yapar; eseri beğenir ve yayınlanmasını isterse editörün önerisi ile ev başkanına sunulur.
Bundan önce tabii ki eser satın alma editörü tarafından okundu ve eleştiri için uzman okuyuculara gönderildi. Edinme editörünün yargısına göre, görüşleri ilerlemeyi gerektiriyorsa, yayınlanmasını ister.
Yazara kendisinin ve uzman okuyucuların gerekli veya arzu edilir buldukları büyük revizyonları önerecek olan bu editördür. Bu, her zaman olmasa da genellikle bir sözleşme teklifinden önce gerçekleşir. Çalışma, elbette yazarındır ve önerilen değişiklikleri kabul etme veya reddetme kararı da yazarındır.
Ancak para yayıncınındır ve yazar önerilen değişiklikleri yapmak konusunda isteksizse, yayıncı müzakerelere devam etmek istemeyebilir ve bir sözleşme teklif etmeyebilir. Bununla birlikte, yayıncı esere yeterince güveniyorsa, yazarın şartlarını yerine getirmeye karar verebilir.
Büyük revizyon soruları karara bağlandıktan sonra, müsvedde, yazarın hem profesyonel hem de kişisel, hem entelektüel hem de duygusal olarak uzun süreli, hatırı sayılır bir yakınlık ve yakınlık bekleyebileceği el yazması editörünün ellerine teslim edilir.
KDY Kitap bastırmak
KDY YAYINCILIK kitap basımı
Kitapyurdu Doğrudan YAYINCILIK telefon numarası
KDY Yayınları
Kitapyurdu Doğrudan YAYINCILIK şikayet
Kdy yayıncılık ekşi
Kitapyurdu Doğrudan YAYINCILIK
KDY Akademi
Editör eseri daha dikkatli ve (eğer bu üzerinde düşünülemeyecek kadar büyük bir paradoks değilse) yazarın sonradan dostlarının veya düşmanlarının okuyacağından daha fazla tarafsız bir empatiyle okur.
Editör, yazarın zihninin çalışma alışkanlıklarını, güçlü yanlarını ve eksikliklerini, arayabileceği kestirme yolları ve bilmediğini bildiği halde kabul etmediği zaman bazen etkilemekten hoşlanabileceği abartılı uzun konuşmaları öğrenir. herhangi bir yere gitmek Taslak editörü, mümkün olan en iyi kitabın üretilebilmesi için yazarın tüm kaynaklarını seferber etmesine yardımcı olmak amacıyla yazarın yeteneklerini değerlendirir ve kullanır.
Ve yine de, mucizevi bir ifadeyle, iyi bir el yazması editörü pek çok şeyi sert adımlar atmadan başarır. Bunun böyle olması bazen insanın onurlu bir şekilde sabretmesinin bir anıtıdır, çünkü ne yazık ki bazı yazarlar sebepsiz yere küstah, gerekçesiz kibirli, İngilizceyi kötüye kullanmalarından gururlu ve yazdıklarından tatmin olma konusunda ölçüsüzdürler. kendi yetenekleri.
Neyse ki, bu tür özellikler sıklıkla uzaktan görülebilir ve büyük deha çalışmasının dışında, genellikle işin sıradanlığına doğrudan orantılı olarak aşırı olan maskaralıklara çok az dikkat edilmesi gerekir. Bu makalenin yazarından daha sabırlı olan iyi bir el yazması editörü, büyük olasılıkla yukarıdakileri yazmazdı. O editörün adına karşılıksız yapıyorum. Bazı cesur ruhlar rekoru düzeltmeli!
Ancak hem yazarın hem de editörün seçeneklerinin sınırlı olduğu bir zaman gelir. Çalışmaya son şekli verilir. Artık kitap ne yazarın ne de yayıncınındır; kendi haline gelir, bağımsızlığına sonunda ulaşılır. Şimdi tasarımcıya gönderilir.
Kitabın tasarımı da, tasarımcının bu türden bir kitabın nasıl görünmesi gerektiğine dair fikrini yansıtması anlamında normatiftir. Ancak aynı zamanda, günün hakim tasarım estetiğini ve aslında döneminin weltgefühlünü yansıtması açısından da olumludur.
Örneğin eski kitaplardaki iki özelliği günümüz kitaplarıyla karşılaştırarak görülebileceği gibi, tasarım, editoryal uygulamalardan daha hızlı değişime tabidir. Bir başka husus da akılda tutulmalıdır, yani tasarım, yalnızca çağın beğenisinin değil, aynı zamanda kitabın içeriğinin de ifade edici bir boyutudur.
Böylece tasarım, çağın diğer tüm üretimlerinde olduğu gibi kitaplarında da öne sürdüğü ön alım eylemini tamamlar ve tasarımcı, satın almalar ve el yazması editörleri kadar açık ve kararlı bir şekilde toplumun diktelerini yerine getirir ve yapar. tarihe bir katkı.
Yazı tipinin kesimi (doğrusal veya el yazısı, serifli veya tırnaksız), bir sayfa tasarlama stili (açık veya dar, geniş kenar boşluklu veya kenar boşluksuz), bu tasarımı gerçekleştirmek için çizgilerin ayarı, bitiş ve renk kağıdın tüm bu değişkenleri hakim zevki ifade eder.
En iyi haliyle tasarım, kitabın özgünlüğünü de ifade eder; tasarımcı, metnin uygunluğu veya özgürlüğü, ağırlığı veya karakteri gibi yönlerini ifade etmek için hem türün görsel özelliklerini hem de satırlar arası ve karakterler arası boşluğun derecesini kullanır.
“odev.yaptırma.com.tr“ ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!
Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.