Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma
Tez Yazma Becerileri
Geçmiş ile gelecek arasında tahterevalli yapma eğiliminin bir nedeni, tez yazarlarının çoğunun aynı zamanda öğretmen olması veya öğrenci olarak önceden uyarı ve tekrar gibi öğretim tekniklerine uzun süre maruz kalmış olmasıdır. Öğretmenler genellikle bir sonraki dersin ne olacağına işaret eder ve son dersi gözden geçirir.
Bunu, dalgın öğrenciye ders ödevleri olduğunu ve bunları bilmemenin mazeret olmadığını hatırlatmak için yapabilirler; ancak bu alışkanlık, öğretmenlerin donanımının bir parçası haline gelir ve akranları için bile yazılarına sızar. Tekrar, sınıfta kasıtlı bir tekniktir, ancak kitaplarda daha az arzu edilir.
Okuyucular, öğrencilerden daha akıllı değildir ve illa ki daha uyanık değildir, ancak istedikleri zaman ileri veya geri bakabilecekleri tüm kelimeleri tek bir yerde bulundurma avantajına sahiptirler. Haber yorumcuları, izleyicileri arasında geç kalanların yararına en önemli haberi özetlemek zorunda hissedebilirler. Ancak bu yazarlar için bir endişe değil. Bir okuyucunun dinleyici kitlesi her zaman oradaydı.
Yazarlar tabela koyduğunda, aşağılıyorlar. Aslında okuyucuya şöyle diyorlar: ‘Bunu gerçekten kendi başına yapamazsın. Rehberli bir tura ihtiyacınız var. Elinden tutayım. Anahat içinden gösteriliyor.
Yazarın düşüncelerini düzenlemesine yardımcı olan taslak artık ortadan kalkmalıdır. Sanatçı sanatını gizler. Ressam ön eskizlerini sergilemez.
Kitap yazarları artık dikkatleri kendilerine ve derece adayları olarak değerliliklerine değil, konularına çekmeye çalışmalıdır. Bu adımı atmanın en etkili ve en hızlı yollarından biri, müsveddede Emerson’ın sözleriyle yazarın “ertelediği veya hatırladığı” anları aramak ve bunları ortadan kaldırmaktır. Herkese şiddetle tavsiye edilen şimdiki zamanda yaşamak, bir yazar için özel bir erdemdir.
Trompetçi etkisiyle yakından ilgili olan özür dileyen açılıştır. Hiperaktif ön uyarı ve özetlemenin topal bir kuzeni. Önsözde dayanılmaz bir sahte alçakgönüllülük var, bu da hemen yazarın ne yapmadığına dair uzun uzun nedenler ileri sürerek bir açıklamaya dalıyor.
Okuyucunun tepkileri konusunda da büyük bir yanlış anlama var. İlk izlenim önemlidir. Yazar konuya yanaşıp sonra bir dizi olumsuz ifade üzerinde huysuzca hareket etmeye başlarsa, daha ileri gitmeye zahmet edecek olan sabırlı bir okuyucudur. Tepki, yazar tüm bunları yapmadıysa, dünyada ne yaptı?
Ve benzeri ve benzeri. Başarısızlık ve kendinden şüphe duymayla ilgili bu tarihin sonunda, takip eden altı ila sekiz yüz sayfada nelerin bulunabileceği merak ediliyor. Kişi öğrenmeye çalışma eğiliminde değildir.
Yukarıdaki örneğin daha özür dileyici hale getirilmesi mümkün görünmüyor, ancak bazı yazarlar, çapraz olarak geriye doğru koşan bir yengeç gibi tuhaf bir etkiye sahip olan özür dilemeyeceklerini belirterek bunu aşıyorlar.
Güvenilir tez YAZDIRMA
Tez yazma programı
1 haftada tez yazmak
15 günde tez yazmak
Tez yazma fiyatları
Tez hazırlama örnekleri
En iyi tez yazma programı
Tez yazmak ekşi
Bu, bir tür ters trompetçi etkisi olduğu kadar, özür dilemenin özür dileyen bir ikamesidir ve bunların tümü, okuyucunun ilgisini “sınırlandırmak” için en etkili aracı oluşturur.
Kendini açıklama zorunluluğu, elbette bir tez kalıntısıdır, bir kenara atılması gereken bir özbilinç parçasıdır. Profesyonel olmayan okuyucu, yazar bir kitap yazıyorsa, muhtemelen bunun için bazı iyi nedenler olduğunu ve yazarın söyleyecek bir şeyi olması olmadığını neşeyle varsayar.
Özel veya tuhaf olmadıkça, nedenler ve niçinler konusuna derinlemesine girmek gerçekten gerekli değildir. Bir kitap Güney Afrika çalılıklarındaki bir komünde yaşamakla ilgiliyse, okuyucu belki de yazarın bu konuda nasıl davrandığını merak edebilir. Ancak normalde okuyucu, yazarın basitçe devam etmesini ve anlatması gereken hikayeyi anlatmasını bekleyecektir.
Bilimsel kitap bu konuda farklı mı? Hayır. Bununla ilgili araştırmalar her zaman olmasa da genellikle kütüphanelerde yapılmıştır ve bazen gerçeklerin nasıl elde edildiğine dair bir açıklama gerekebilir. Aksi takdirde, desteklenmeyen doğru beyanın mengenesi suçlu olabilir. Ancak bunlar en iyi arka planla sınırlı konulardır. Kaynakçanın başına bir not yazar açıklama yapmak zorunda hissettiğinde yararlı olabilir.
Kitap yazarken bazı eksikliklerin farkında olmayan bir bilim adamı tanımadım şimdiye kadar, ama onları üzerinde durmanın yeri giriş bölümü değil. İnsan gerçekten alçakgönüllü olmayı ve daha ne kadar yapılması gerektiğinin farkında olmayı bırakmamalı, ancak bu kitapla ilgili olarak neler başarıldığına iyi tarafından bakmak ve kendine ve okuyucuya bir mola vermek daha iyidir.
Hayat kısa, sanat ve ilim uzun. Her ikisinde de önemli olan eskizler ve çatışmalar değil, bitmiş üründür. Ürün iyi olduğunda, bunun için özür dilemeye gerek yoktur. Değilse, hiçbir özür onu daha iyi yapmaz. Bir kitap kendi başına durur.
Bazı tezler, yazarlarının onları kalabalık bir çalışmada, birkaç meslektaşının omuzlarının üzerinden bakıp yorum yaptığı bir ortamda yazdığı izlenimini veriyor. Bu tür yazarlar, ne yazık ki, pek çok akranlarının veya kendilerinden önce gitmiş olanların yanında utangaç hale gelirler. Bu biraz, duvarlardaki portrelerden bakan atalara sahip olmak gibi bir şey.
Bilimin doğası, başkalarının çalışmaları üzerine inşa etmektir ve bunda haklıdır ve başkalarının çalışmaları kabul edilmelidir. Yine, bu ya/ya da meselesi değil, ne kadar meselesidir. Bir kitaptan çok daha fazlası olan bir tez, normalde başkalarının çalışmalarından, onlara katılıp katılmamakla birlikte söz eder.
Bazen bu tür şeyler, genel okuyucunun sabrının kalmadığı, yıkıcı akademik çekişmelere dönüşür. Ancak çoğu potansiyel okuyucu için bu, çalışmanın ana itici gücü değil, dipnot bilgisidir, bazen oldukça ilginç olabilen ancak çoğu zaman çok sıkıcı olan bir yan gösteri olarak algılanabilir.
“odev.yaptırma.com.tr“ ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!
Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.