PROJE YAŞAM DÖNGÜSÜ

Tez Analizini Genişletmek


Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma


Tez Analizini Genişletmek

Yayıncılara başvurmadan önce, tez analizinizi genişletmek ve potansiyel alıcılar için daha çekici hale getirmek için kitaba eklenebilecek unsurlar olup olmadığını da incelemelisiniz.

Sosyal bilimlerde, tezinizin kapsadığı dönem birkaç yıl önce sona eriyorsa, o zaman yayıncılar genellikle tezinizin hemen güncellenmesini ister. Benzer şekilde yayıncılar, bir tez analizini daha geniş bir bağlama oturtan veya daha az dar odaklı hale getiren ve belki de kitabın profesyonel okuyucuların yanı sıra ileri düzeydeki öğrenciler için kullanılabilirliğini artıran ek bölümler veya bölümlerle ilgilenebilir.

Tabii ki, bu tür eklemeler yüksek bir fiyata geliyor. Orijinal tez bölümlerinize ayrılan söz diziminde daha büyük kesintiler yaparak onlara yer açmalısınız. Yeni yazı yazmak daha sonra fazladan zaman alır ve ayrıca uzantılarla başa çıkmak için yeni araştırmalar yapmanız gerekebilir.

Yayıncılara ancak tezinizin pazarlanabilir, tamamen ‘kitaplaştırılmış’ bir versiyonunu elde etmek için bir plan oluşturduğunuzda yaklaşmalısınız.

Aşağıdaki noktaları karşılayan bir kitap önerisi yazmalısınız:

◆ Kitabın akademik gerekçesini belirleyin. Kitabınızın disiplininiz veya geniş araştırma alanınız için değerli olmasının entelektüel nedenlerini açıklayın. Bu noktada doktora tezinizle ilgili, yayınlanmaya uygunluğunu ve mesleğe olan geniş ilgisini vurgulayabilecek seçkin ve tanınmış sınav görevlilerinin olumlu referanslarını eklemek çok yardımcı olabilir.

İyi bilinen kişilerse, amirlerinizden kısa bir destekleyici referans da yararlı olabilir. Yine de, önerdiğiniz şeyin orijinal, yüksek kaliteli araştırmanın tamamen elden geçirilmiş bir kitap versiyonu olduğunu ve değişmemiş bir doktora tezinin kendisinin (hatta büyük parçalarının) doğrudan yayınlanması olmadığını açıkça belirtin.

Akademik monografi kitaplarına hala dikkatle bakan birkaç yayıncı bile, herhangi bir şüpheye yer bırakmazsanız, size zamanından önce standart bir ret mektubu göndererek doktora tezinizi yayınlama olasılığından çekinebilir.

◆ Kitabın yapısını belirtin. Metnin toplam uzunluğunu, bölüm ve belki bölüm başlıklarını ve her bölümün uzunluğunu verin.

◆ Kitabın içeriğini açıklayın. Kitabın temel katma değerli katkısının esaslı bir açıklamasını vermeye odaklanarak, bölüm başına yaklaşık yarım sayfa yazın.

◆ Kitap için bir piyasa gerekçesi verin. Okuyucuların kim olacağını belirtmeniz ve ciltli bir baskı için satış beklentilerine ilişkin uygun şekilde gerekçelendirilmiş ve gerçekçi bir tahmin yapmanız gerekir. Bu tür kitaplar, özellikle İngiliz veya Avrupalı yayıncılardan pahalıdır.

Çoğunlukla üniversite kütüphanelerine (ama belki de yönetim veya bilgi teknolojisi gibi disiplinlerdeki bir iş piyasasına) satış yaparlar. Ayrıca, kendi alt alanınızdaki profesyonel akademisyenlere yapılan bazı satışları (50 ila 100 kopya) tahmin edebilirsiniz. Bazı durumlarda, bazı halk kütüphanesi satışlarını önceden tahmin etmek mümkün olabilir.


Yüksek lisans tez araştırma Yöntemleri
Tez araştırma yöntemleri
Nicel araştırma tez örnekleri
Tez araştırma Siteleri
Tez yazarken cümleler nasıl değiştirilir
Tez yöntem çeşitleri
Örnek doktora tezi
İletişim Fakültesi tez ÖRNEKLERİ


ABD merkezli bir yayıncı için hedeflenecek makul minimum satış sayısı dünya çapında 500 kopyadır, ancak çok yüksek fiyatlı ciltli monografiler üreten bir İngiliz veya Avrupalı ​​firmaya yazıyorsanız bu çok iyimser olabilir. Bu son durumda 300 satış daha uygun görünebilir. En az 1000 satış tahmin edebiliyorsanız, ciltsiz baskı için bir vaka da eklemelisiniz.

Daha düşük maliyetli kopyalar mevcut olsaydı pazarın nasıl genişleyeceğini açıklayın. Yayıncılar çok nadiren bir monografın karton kapaklı versiyonunu hemen yayınlarlar, beklemeyi ve kaç tane ciltli satış elde edildiğini görmeyi tercih ederler, bu nedenle karton kapaklı durum çoğunlukla nominaldir. Ancak inandırıcı bir durum oluşturabildiğiniz sürece bir tanesini dahil etmek yardımcı olabilir.

◆ Önerilen çok kısa bir pazarlama stratejisi ekleyin. Kitabı inceleyebilecek ve satış sağlayabilecek dergileri ve daha genel amaçlı kütüphane veya üniversite süreli yayınlarını belirlemeye çalışın. Kitabınız kabul edilirse, yayıncılar sizden ayrıntılı bir pazarlama planı anketi doldurmanızı isteyecektir.

Ancak, kitabınızı en başından nasıl tanıtacağınızı biliyor gibi görünüyorsanız, kitabınızın önemli satışlar elde etme konusunda gerçekçi bir şansı olduğuna onları ikna etmeye yardımcı olabilir.

Pazarlama parçanızda, yayınlanma yılında yayıncının kataloğunda oldukça belirgin bir giriş ve belki de sonraki yıl daha kısa bir katalog sözü varsayabilirsiniz. Ancak yayıncının kitabın reklamına herhangi bir para harcayacağını varsaymayın; bu, genellikle monografi pazarında vazgeçilen bir lükstür.

Bir monografi kitabının satışa ulaşması için geçerli olan süre normalde iki yıldır. İlk yıldaki satışlar, ağırlıklı olarak katalog girişi ile sürdürülür. Büyük firmalarla birlikte yayıncının temsilcileri kitabı kütüphanecilerin ve üniversite kitapçılarının dikkatine sunar ve akademik konferanslarda tanıtırlar. Bundan sonra satışlar, kitabın dergilerdeki herhangi bir incelemesinden elde edilebilir. Kitap meslek mensupları tarafından iki yıl içinde bilinmezse, daha fazla satış şansı çok zayıf.

İlgili bilim adamlarının uzun bir listesini e-postayla göndereceğinizi veya yayıncıya uzman posta listeleri sağlayabileceğinizi belirtmek çok yardımcı olabilir. Ayrıca, kitabın çıktığı ilk yılda önemli profesyonel toplantılarda yol gösterici olması için konferans raporları yazacağınıza söz vermek de yararlıdır.

Ayrıca, kaliteli dergilerde kabul ettiğiniz, kitabın yayınlanmasından çok önce çıkacak ve okuyucuları yakında yayınlanacağı konusunda uyaracak bir veya iki makaleye de işaret edebilirsiniz. Ancak (yayıncının zihninde) bunun, insanların kitabınızı satın almak isteme nedenlerini baltalamadığından da emin olmanız gerekir.

◆ Nihai taslağı teslim etmek için bir zaman çizelgesi verin. Yayıncıların taslağınızı hakemlere göndermesi ve yorumları geri alması için iki ila üç aylık bir süre oluşturun. Ardından, hakemlerin yorumlarında talep edilen değişiklikleri yapmanız için iki ila üç ay daha inşa edin.

Altı ila dokuz ay içinde eksiksiz bir taslağı teslim etme sözü vermek, yayıncılar için en iyisidir. (Bundan daha hızlı teslim etmek pek yardımcı olmaz, çünkü yayıncıların katalogları ve tanıtım materyalleri nadiren daha kısa sürede yeniden yapılabilir.) Taslağın yayın önceliğiniz olduğunu ve bu zamanlamaların kaymayacağını vurgulayın. Teslim tarihinize uymazsanız, teorik olarak yayıncınız bir kitap sözleşmesini iptal edebilir.


odev.yaptırma.com.tr ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!



Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.


 

Herhangi Bir Alan Bulunamadı.
yazar avatarı
odev yaptirmasitesi

Bir yanıt yazın