Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma
Sunum Hazırlatma
Belirli bir topluluk önünde konuşma organizasyonu, profesyonel konuşmacıların yeteneklerini sergilemek için videolara ihtiyacı olduğundan, organizasyon, bir dizi konuşmacının, tam bir film ekibinin katılımıyla, meslektaşlarından oluşan bir izleyici kitlesine en iyi materyallerinden 15 dakika sunduğu bir etkinlik düzenledi.
Ne yazık ki, üç büyük sorun vardı:
1 Tüm konuşmacılar kendi içeriklerini belirledikleri için ortak bir tema yoktu. Sonuç, seyirciyi bitmeden çok önce sarhoş bırakan dengesiz bir programdı.
2 Konuşmacıların tümü tutarlı bir şekilde yüksek standartta değildi, bu da dinleyicilerin tüm etkinliği standardın altında hissettiği anlamına geliyordu. Ayrıca etkinliğin, katılmak için para ödeyenler için değil, konuşmacıların yararına düzenlendiğini hissettiler.
3 En önemlisi, konuşmaların birçoğu bir izleyici kitlesine yöneliktir.
Ne etkinliği düzenleyenler ne de konuşmacıların çoğu durup dinleyicilerin ihtiyaç ve beklentilerini dikkate almadı. Davetli bir seyirci olsaydı, sorun olmazdı. Ancak bu seyirci orada olmak için para ödemişti.
Sadece bu da değil, konuşmacı olarak kendi kariyerlerinde onlara yardımcı olacak bazı mesleki faydalar, bazı bilgiler veya teknikler aramaya gelmişlerdi.
Bu aşırı bir örnek, ancak aynı düşünceler her toplantı ve bir konuşma hazırlayan her konuşmacı için geçerlidir: bunu dinleyicilere ve duruma uygun hale getirin.
“odev.yaptırma.com.tr“ ekibinden “sunum yaptırma” hizmeti almak istiyorsanız iletişim adreslerimizden ya da yazının altında yer alan talep formundan bizlere ulaşabilirsiniz.
Bir konuşma veya sunumla ilgili bir broşür aldıysanız, sizi katılmaya teşvik eden ne olurdu? Çoğu kişinin listesinin başında konuşmanın konusu gelir. Ardından, konuşmacının kimlik bilgileri olacaktır. Üçüncüsü, konuşmacının bir hatip olarak becerisi veya itibarı olacaktır.
1 Konu. İlginizi çeken ilk şey bu değil mi? Kendinize; bu ne hakkında? benimle alakalı mı? bunu bilmem gerekiyor mu?’ ve sonra konuşma hakkında daha fazlasını okumaya karar veriyorsunuz.
2 Kimlik bilgileri. Sonra konuşmacıyı düşünürsün, değil mi? Kendinize, ‘Bu kişi konunun uzmanı mı, bana bilmediğim ama bilmem gereken şeyleri söyleyebilecek biri mi?’ diye soruyorsunuz.
3 Beceri. Bazen konuşmacının kim olduğunu bilmek, sizi konuşmaya katılmaya ikna etmek için yeterli olabilir, çünkü onlar duymak istediğiniz mesajlarla konuşmacılar olarak itibarlarını ve konuşmak için kimlik bilgilerini oluşturmuşlardır. Otorite sahibi olmaları ve en önemlisi sizi heyecanlandıracağını, motive edeceğini ve ilham vereceğini bildiğiniz bir konuşma tarzına sahip olmaları gerekir.
◆ Konu ne söylüyor?
◆ Konuşmacının Kimlik Bilgileri, Kim konuşuyor?
◆ Beceri, nasıl söyleneceğini gösterir.
Başka bir deyişle:
◆ Söylenen mesajdır.
◆ Kim, ne söylüyor?
◆ Yöntemde nasıl söyleniyor.
Görüyorsunuz, bir konuşmacı için üç temel unsur, bir dinleyicinin üç beklentisiyle eşleşmelidir.
Ancak bunun temanızı seçmekle ne alakası var? Basitçe şu: uzmanlığınızın kanıtını sunmak yeterli değildir. Dinleyicilerinizi gerçeklere ve bilgilere boğmayın. Onları uzmanlığınızla etkilemeye çalışmayın. Bunun yerine, bakış açınızı duymalarına izin verin. Size ait olan ancak dinleyicileriniz için anlamlı ve anlamlı olabilecek bir mesajı kendi içinizde arayın.
Cevaplamanız gereken ilk soru, ‘Neden konuşmanız istenen kişisiniz?’
Cevap, Genel Müdür olduğum için veya bu benim projem olduğu için gibi bir cevap olmamalıdır. Cevap, çünkü onlara zaten bilmedikleri ve bilmek isteyecekleri bir şey söyleyebilirim. Şimdi konuşmanız veya sunumunuz için temanızı nasıl seçebileceğinizi düşünelim olmalıdır.
Online sunum hazırlama
PowerPoint sunum hazırlama
PowerPoint sunum hazırlama ücretsiz
Hazır slayt
Sunum HAZIRLAMA Teknikleri
Programsız slayt yapma
Canva slayt
Prezi sunum HAZIRLAMA
Tema Seçme
Konuşmanızın geniş konusunu zaten biliyorsunuz. Karar vermeniz gereken şey, o konunun ele alacağınız spesifik yönüdür. Yarım saat içinde konuyla ilgili eksiksiz bir rehber oluşturmaya çalışmak cazip gelecektir. Bu yapılamaz.
Konuyla ilgili ansiklopedi yazmaya çalışmayın. Konuşmayı bitirdiğinizde dinleyicilerinize onları uzman yapacak kadar bilgi vermeye çalışmayın bile. Bu yapılamaz ve bu mantıksız bir beklentidir.
Olduğunuz uzman olmanız ne kadar sürdü? Günler, haftalar, aylar, yıllar? Konuşmanızı tamamlamak için gereken kısa sürede dinleyicilerinizi benzer uzmanlara dönüştürmek mümkün mü? Açıkçası hayır.
Öyleyse ne yapmalısın? Hedef kitlenizin düşünce, tutum veya davranışlarında bazı değişikliklere yol açacak tek bir mesaj belirlemeye çalışıyor olmalısınız.
“Tek bir mesaj” diyorum çünkü daha karmaşık bir metin, izleyicilerinize mesajınızı yorumlama ve mesajın onlara uygunluğunu ve bunu kendi koşullarına nasıl uygulayabileceklerini hesaplama sorumluluğunu yükleyecektir. Bu da yersiz bir beklentidir. Bunu yapmayacaklar.
Zihninizi amacınıza nasıl odaklarsınız?
Rolünüzü anlayın. Akla gelebilecek her gerçeği emrinize amade bulundurarak kendinizi bir uzman olarak kanıtlamak değildir. Bu, onlara karşılıklı çıkarları olan bir konu hakkında yeni bir bakış açısı ve alıp hemen kullanabilecekleri bir şey sunmaktır.
Kendinize şu beş soruyu sorarak başlayın:
1 Neden sunum yapıyorum?
2 Neden beni dinlesinler?
3 Başkasının sunamayacağı ne sunabilirim?
4 Konuşmamın/sunumun ne (değişim) elde etmesini istiyorum?
5 Neyi hemen uygulayabilirler?
Bu beş soru, konuşmayı yapanın neden siz olduğunuza ve neler sunabileceğinize odaklanmanıza yardımcı olacaktır. Kendi uzmanlığınızı anlamanız ve buna inanmanız gerekir.
Şimdi dikkatinizi konunuza çevirin ve kendinize şu yeni soruları sorun:
1 Konuyla ilgili farklı ve daha iyi olan hangi açıyı veya eğimi sunabilirim?
2 Beni bu konuda uzman yapan nedir?
3 Söylemeyi planladığım şeyi neden onlara söylemek istiyorum?
4 İzleyicilerle nasıl alakalı?
5 Beklentileri nelerdir?
6 Söylediklerimi görmezden gelirlerse sonuç ne olur ve umurumda mı?
Gerçeklerinizi doğrudan sunmak çok sıkıcı olabilir ve bunu yazılı olarak sunmaktan çok daha iyi olamaz. Aktardığınız tek şey gerçeklerse, neden dinleyicilerinizin araştırmayı okumalarına ve bilginin anlamı hakkında kendi kararlarını vermelerine izin vermiyorsunuz? Bilgilerinizi küçük bir kağıdın bir tarafına koyarak ve izleyicilerinize göndererek zamandan ve onlarınkinden tasarruf edin.
“odev.yaptırma.com.tr“ ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!
Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.
Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Güvenilir Tez Yazdırma – Tez Yazdırma Fiyatları – Yüksek Lisans Tez Yazdırma – En İyi Tez Yazdırma Siteleri – Tez Yazdırma Siteleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Fransızca Ödev Yaptırma – Java Ödev Yaptırma – İngilizce Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma İngilizce – Ödev Yaptırma Programı – Grafik Tasarım Ödev Yaptırma – Sketchup Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Sunum Yaptırma Merkezi – Sunum Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Parayla Ödev Yaptırma – Mühendislik Ödev Yaptırma – Rapor Yaptırma – Rapor Ödevi Yaptırma – Rapor Yaptırma Merkezi – Proje Yaptırma – Ücretli Proje Yaptırma – Proje Yaptırma Sitesi – Armut Ödev Yaptırma – Ödev Tez Proje Merkezi – Üniversite Ödev Yaptırma – SPSS Analizi Yapan Yerler – Spss Ödev Yaptırma – Spss Analiz Ücretleri – Spss Analizi Yapan Siteler – Spss Analizi Nasıl Yapılır – Proje Ödevi Yaptırma – Tercüme Yaptırma – Formasyon – Formasyon Alma – Formasyon Yaptırma – Blog – Blog Yaptırma – Blog Yazdırma – Blog Yaptırma Sitesi – Blog Yaptırma Merkezi – Literatür Taraması Yaptırma – Veri Analizi – Veri Analizi Nedir – Veri Analizi Nasıl Yapılır – Mimarlık Ödev Yaptırma – Tarih Ödev Yaptırma – Ekonomi Ödev Yaptırma – Veri Analizi Yaptırma – Tez Yazdırma – Spss Analizi Yaptırma – Tezsiz Proje Yaptırma – Makale Ödevi Yaptırma – Essay Yaptırma – Essay Sepeti İletişim – Essay Yazdırma – Essay Yaptırma Sitesi – Essay Yazdırmak İstiyorum – İngilizce Essay Yazdırma – Essay Yaptırmak İstiyorum – Online Sınav Yardımı Alma – Online Sınav Yaptırma – Excel Ödev Yaptırma – Staj Defteri – Staj Defteri Yazdırma – Staj Defteri Yaptırma – Vaka Ödevi Yaptırma – Ücretli Makale Ödevi Yaptırma – Akademik Danışmanlık – Tercüme Danışmanlık – Yazılım Danışmanlık – Staj Danışmanlığı – İntihal Raporu Yaptırma – İntihal Oranı – Turnitin Raporu – Turnitin Raporu Alma – İntihal Oranı Düşürme – Turnitin Oranı Düşürme – Web Sitene Makale Yazdır – Web Sitesine Makale Yazdırma – Tez Danışmanlığı – Dergi Makalesi Yazdırma