İLETİŞİM PLANI OLUŞTURMA

Makale Örnekleri Yaptırma


Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma


Makale Örnekleri Yaptırma

Arkadaşlarınızı notları ve yorumları ile makalelerini teslim etmeye ikna edebilirseniz, çok şey öğreneceksiniz. Arkadaşlarınızın makaleleri özellikle iyi yazılmamış olsa ve önemli noktaların çoğu gözden kaçmış olsa bile, yine de onlardan bir şeyler öğrenebilirsiniz: kendi güçlü ve zayıf yönlerinizin nerede olduğu konusunda bir fikir edinebilirsiniz, arkadaşlarınız yazamadığınız noktaları ekleyebilir. veya sizin nispeten zayıf olduğunuz bir alanda güçlü olabilirler.

En azından bir başkasının makalesini okumanın nasıl bir şey olduğunu, kötü el yazısını çözmenin ne kadar zor olabileceğini, dilbilgisi, imla ve noktalama işaretlerinin temel hatalarının ne kadar rahatsız edici olabileceğini anlıyorsunuz.

Kötü alışkanlıkları ortadan kaldırın

İyi alışkanlıkların geliştirilmesi kadar önemli olan, kötü olanların ortadan kaldırılmasıdır. Geçmişte her zaman yaptığınız şeyi yapmaya devam ederseniz, muhtemelen yalnızca geçmişte yaptığınız şeyi yapmakta başarılı olacağınızı unutmayın. İlerleme kaydetmek için iyi ve kötü alışkanlıklarınızı tanımlamanız, kötü olanları ortadan kaldırmanız ve güçlü yönlerinizle oynamanız gerekir.

Kötü alışkanlıkları ortadan kaldırmanıza ve iyi olanları pekiştirmenize yardımcı olmak için aşağıda kötü deneme yazarlarının birkaç karakter tipini çizdim. Örneklerim neredeyse karikatür gibidir ve zayıf deneme yazarlarının çoğu her zaman bir kategoriye veya diğerine düzgün bir şekilde girmez, ancak özetlediğim kötü eğilimler öğrenciler arasında çok yaygındır.

Kendinizdeki bu kötü eğilimlerden bazılarını fark ederseniz, o zaman bu öz-farkındalık, önemli bir gelişme için başlangıç noktası olmalıdır. Neyi yanlış yaptığınızı bilmiyorsanız, ilerlemekte zorlanacaksınız.

İma eden, noktalardan ziyade noktalara imalar, dolaylı göndermeler yapan kişidir. Kinayeler, ne demek istediklerini heceleme ihtiyacı hissetmezler, makalelerinin işaretleyicisinin konuyu çok iyi anladığını bilirler ve imada bulunanın zihnindeki parlaklığı fark etmek için yalnızca bir noktadan bahsetmesi yeterli olacaktır. İşaretçi tüm bunları zaten biliyorken, bir düşünürün ne düşündüğünü açıklamaya ne gerek var? Kesinlikle sadece fikirlere işaret etmek daha iyidir. Ya da ima eden öyle düşünüyor.

Kinayenin denemesi, genellikle, yazarın ayrıntılı olarak hecelemesinin sıkıcı olacağı argümanlara ilişkin ipuçlarıyla bir tür isim düşürmeye dönüşerek yozlaşır. İlgili materyalin çoğunu bildiklerinden ve bunu kaleme veya sınav görevlisine göstermek için yeterince şey yaptıklarını hissettiklerinden, imalar genellikle makaleleri için aldıkları düşük notlara şaşırırlar.

Gerçeği kusan, ayrıntılar için iyi bir hafızaya sahiptir ve ilgili olsun ya da olmasın, en ufak bir uyaranda gerçekleri tekrar eder. Bu tür bir deneme yazarı, konuyla belirsiz bir şekilde ilgili bildiği her şeyi ortaya koyar. Sonuç genellikle zorlukla okunabilir ve sorulan soruyla asla başa çıkamaz.

Kapsam

Gerçeği kusanlar da olabilen konuyu saptıranlar, makalelerine genellikle soru setine doğrudan göndermeler yaparak başlarlar vb. Bununla birlikte, bir noktanın örneğine veya açıklamasına bir şekilde, neden yazdıklarına dair geçici bir amnezi yaşadıklarını görüyoruz. Örneğin zenginliği devreye giriyor ve konunun dışına çıkanların makaleleri odaklanmaz hale geliyor.

Tartışılan konu ile gevşek bir şekilde ilgili olan herhangi bir konu kendi yolunu bulabilir. Konudan sapan bir yazarın yazısının sonucu, tipik olarak, eğer oradaysa, ardışık olmayan bir şey olarak, mantıksal olarak neyin ne olduğunu takip etmeyen bir şeyin sonuna yapıştırılmış gibi gelir. 


Makale örnekleri uzun
İngilizce makale örnekleri kısa
Derleme makale örnekleri PDF
Makale Taslağı örneği
İngilizce makale örnekleri pdf
Kısa bilimsel makale örnekleri
Kolay makale konuları
Proje makale örnekleri


Özetleyici, kitapları, makaleleri, ders notlarını vb. metodik olarak daha kısa, genellikle iyi ifade edilmiş özetlere dönüştüren kişidir. Fikirlerin kaynakları genellikle hemen tanınır ve özetleyen kişinin argümanları ve düşünceleri kendisine ait hale getirmesinin hiçbir anlamı yoktur. Çit bakıcısı gibi, özetleyen kişi de nadiren bir sonuca varır ve eğer yaparsa, genellikle bir başkasının vardığı sonuç özetlenir.

Bir özetleyicinin işaretleyicisi, genellikle deneme yazarının konu hakkında ne kadar az düşündüğü ile çarpılır. Net özet, akademik yazımın önemli bir yönüdür, ancak öğrencinin bir dava oluşturması, kanıtları değerlendirmesi ve bir sonuca varması pahasına olmamalıdır.

Kişiselleştirme

Kişiselleştiricinin yazısı, “düşünüyorum”, “bence”, “deneyimlerime göre” ve sadece “ben” gibi ifadelerin kullanım sıklığı nedeniyle hemen tanınır. Bazen bunlar basitçe elenebilir, çünkü denemenin yazarın görüşü olduğu açıktır ve bunu dile getirmek oldukça sıkıcıdır.

“Ben”in bu tekrarı çoğu akademik makale için uygun değildir: her kullanım ya gereksizdir ya da yazarın tartışılan konu hakkında daha nesnel bir değerlendirme yapmak için kendi deneyiminden merkezsizleşme yeteneğine sahip olmadığını gösterir.

Daha da kötüsü, tipik olarak kişiselleştirici, bu deneyimin incelenmekte olan daha geniş popülasyonu veya grubu temsil etmeyebileceğini kabul etmeden tek bir vakadan yola çıkarak tartışacaktır. Kişiselleştirici ayrıca, makale yazarının psikolojisi, otobiyografisi ve fikirlerine yönelik işaretçinin ilgisini önemli ölçüde abartabilir. Sonuç, yazarın bu tür akademik yazının gelenekleri ve beklentilerinin tam olarak farkında olmadığını düşündüren bir günah çıkarma tonudur.

İddia sahibi yazdığı hiçbir şeyi haklı çıkarma ihtiyacı hissetmez. Bir iddiada bulunanın yazısı tipik olarak fikirlerin ve cesur ifadelerin bir listesidir. İddia sahibi, konuyu anladığını ve konu hakkında net bir şekilde düşünebilme yeteneğini göstermek olan deneme yazmanın amacını tamamen kaçırır. Denemeleri not edenler, bu sonuçlara götüren hiçbir argüman veya kanıt olmaksızın bir dizi sonuç okuyarak hızla çileden çıkıyorlar.

Bir jargoniste yeni bir terim verin, onu bir cümlede birkaç kez mutlu bir şekilde kullanacaktır. Terim ne kadar belirsiz olursa o kadar iyidir. Jargonist, teknik dilin makalesini daha öğrenilmiş kıldığına inanır. Gerçekte, jargonun aşırı kullanımı, genellikle bir yazarın bilgisizliğinin derinliklerini gizlemek için bir sis perdesidir. 


odev.yaptırma.com.tr ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!



Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.


 

yazar avatarı
odev yaptirmasitesi

Bir yanıt yazın