Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma
Doktora Araştırması Yaptırma
Daha geniş bir entelektüel amaç geliştirmek yerine yalnızca literatürdeki boş bir alanı kapatmak için tasarlanmış boşluk doldurma tezidir. Bu tür projeler, yeni bir alanda mevcut yerleşik bir analizi tam olarak kopyalayabilir veya daha önce incelenmiş bir dizi nokta arasındaki küçük bir bilgi eksikliğini doldurabilir.
Ancak boş bölgelerle ilgili iki sorun var. Birincisi, boşlukların genellikle iyi bir nedeni vardır; örneğin, konunun özünde çok az ilgi olduğu veya üstlenilmesi çok zor olduğu için. İkinci sorun, literatürdeki incelenmeye değer en bariz boşlukların diğer araştırmacıları kolaylıkla cezbedebilmesidir.
Bu nedenle, başka biri konuyla ilgili araştırma yayınlayabilir veya doktorasını tamamlayabilir, bu da sizin bitmiş bir tez üretmenizi gerektirecek üç veya dört yıl içinde gerçekleşir. Diğer insanların doktoralarından veya iyi finanse edilen araştırma projelerinden kaynaklanan potansiyel rekabet, herhangi bir boşluk doldurma tezi için ciddi bir risktir. Temel mantığı bir şeyin ilk ele alınması olan bir çalışma, bu tür ikinci veya üçüncü analiz haline gelerek önemli ölçüde değersizleştirilebilir.
Sırf bitirmek için savunmacı veya aşırı ihtiyatlı bir konu seçmekle ilgili uzun vadeli sorunlar var. Doktora dereceniz tamamlandıktan sonra, unvanının önümüzdeki yıllarda özgeçmişinizde veya özgeçmişinizde belirtilmesi gerekecektir. Doktora konunuz, ancak onu başarmak için daha sonraki birçok çalışmanızı, özellikle de daha sonraki bir kitabı oluşturduğunuzda profesyonel olarak önemini yitirecektir.
Bu nedenle, tamamlanmış bir doktora iyi bir şey olsa da, çok sıkıcı, itici veya modası geçmiş bir konu, ilk akademik işinize alınmak için iyi bir temel oluşturmaz. Özellikle kısa liste aşamasında, çoğu üniversite arama komitesi yalnızca az miktarda kağıt bilgi ile çalışır.
Halihazırda basılmış bir dizi farklı yayınınız yoksa, doğal olarak, karakterinizi ve mizacınızı ifade ettiğini görerek, doktora konunuz hakkında çok şey okuma eğilimindedirler. Ek olarak, tamamen sıkıcı bir doktora programından herhangi bir değerli yayın çıkarmak çok zor olabilir.
Bu düşünceler, ‘yönetilebilirlik’ nedenleriyle sıkıcı veya küçük bir konuya odaklanmanın psikolojik etkileriyle büyütülebilir. Doktora öğrencilerinin çoğu, bir ya da daha fazla dönemde, projelerine olan güvenlerini yitirdiklerinde ve devam etmeye değip değmeyeceğini merak ettiklerinde, dönem ortasında bir tür moral düşüşü yaşarlar.
Konunuz size özgün gelmiyorsa, tez sorunuzla gerçekten ilgilenmiyorsanız ve yanıt bulmaya kararlı değilseniz, bu tür dönemlerde kendinize olan güveninizi ve ivmenizi korumanız çok daha zor olacaktır.
Bu aşamada, daha sonraki kariyer beklentilerinizi en üst düzeye çıkarma olasılığı düşük, ilgi çekici olmayan veya ilham vermeyen bir konu seçtiğinizin farkına varmak da oldukça motive edicidir.
Bu nedenle, hem aşırı kapsamlı konulardan hem de yetersiz hırstan kaçınarak, araştırmanızın ne hakkında olacağını yapılandırmak için kapsamı ciddiye almak önemlidir. Kendi kişisel taahhütleriniz ve ilgi alanlarınız elbette burada ilk sırada yer alır. Ancak diğer insanların görüşleri de öyledir.
Tez konunuzu açıklamak zorunda kalmanın getirdiği zorluk, kendi düşüncenizi netleştirmeniz için yararlı bir uyarıcı da olabilir. Doktora süreniz boyunca, yemek davetlerinde veya yabancılarla içki içerken, birisinin size dönüp ne iş yaptığınızı sorduğu korkunç durumlar olacaktır.
2214/A TÜBİTAK
tübitak doktora sonrası araştırma bursu – ekşi
Tübitak doktora bursu ne kadar
2214-a yurt dışı doktora sırası araştırma burs programı
YÖK doktora sonrası araştırma Bursu
TÜBİTAK yurtdışı Doktora Sonrası Araştırma bursu
Tübitak doktora bursu ekşi
TÜBİTAK Doktora bursu başvuru tarihleri
Bir doktora üzerinde çalıştığınızı kabul ettiğinizde, muhatapınızın kaçınılmaz takibi, konunuz hakkında sorular sormaktır. Bu noktadan itibaren, normalde şüpheci olan sorgulayıcınızı ne yaptığınızı bildiğinize ve bunun yapılmaya değer bir şey olduğuna ikna etmek için tipik olarak yaklaşık iki dakikanız vardır.
Bir doktora öğrencisi olarak, seçtiğiniz konuya kendinizi fazlasıyla adadığınız ve bu konuya sıkı sıkıya bağlı olduğunuz varsayılır. Üniversite yaşamının hem içindekiler hem de dışındakiler, kişiliğinizin araştırma konunuz tarafından yansıtıldığını (hatta tanımlandığını) düşünebilir.
Doktora yapan insanlar, kariyerlerinin ilerleyen dönemlerinde araştırma yapan profesyonel akademisyenler için geçerli olandan daha çok kendi konularına bağlı olarak görülüyor. Bu nedenle, “akşam yemeği testi” her zaman geçmesi gereken sinir bozucu bir deneyimdir ve birçok öğrenci geçmenin imkansız olduğunu düşünür.
Onlardan incelikli ve özelleşmiş konularının özünü yakalayabilmelerini ve bunu birkaç satırla tamamen yabancı birine aktarabilmelerini beklemek, ne hakkında olduklarını hafife almak saçmadır. Yine de benim görüşüme göre test iyi bir test.
Neye odaklandığınızı ve neyi başarmayı umduğunuzu iki veya üç dakikada özet, sıradan bir dille açıklayamazsanız, çok temel bir şekilde tez konunuzu henüz anlamama ihtimaliniz çok yüksektir.
Soruyu siz tanımlarsınız: cevabı verirsiniz. Bu önerme, her etkili doktora tezinin bir şekilde gerçekten kişiselleştirilmesi gerektiği anlamına gelir. Mevcut literatürdeki soruların veya endişelerin yönetilebilir bir bölümünü almalı ve ardından bu konuyu, uygulanabilir bir şekilde yanıtlanabilecek şekilde şekillendirmek üzere uyarlamalı veya değiştirmelisiniz.
Sorunun şekillendirilme şekli, bir konuya kişisel olarak seçilmiş bir açıdan yaklaşıldığında, makul ölçüde ayırt edici olmalıdır. Bu kadar kişiselleştirilmiş bir bakış açısına sahipseniz, eğitiminiz boyunca diğer araştırmacılar tarafından benimsenmesi daha az olasıdır.
Tezinizi bir boşluk etrafında değil, entelektüel bir sorun veya bir paradoks etrafında kurmaya çalışmak en iyisidir. Açık olmayan bir bilmece olarak ifade edebileceğiniz ve ilginç ve etkili bir cevap formüle edebileceğiniz, açıklama isteyen bir dizi olguya odaklanması gerekir.
Filozof geçenlerde “Entelektüel sorun nedir?” diye sordu ve sorunun beş bileşeni olduğu sonucuna vardı. Birincisi, bize sonuçları nasıl değerlendireceğimizi, bir gelişmenin sağlandığını nasıl göreceğimizi söyleyen bir amaç veya hedeftir.
İkincisi, bir başlangıç durumu, başlangıç durumu ve kullanılabilecek kaynaklardır, bu durumda genellikle mevcut literatürdür. İlk durumu ve kaynakları değiştirmek için kullanılabilecek bir dizi işlem, bir entelektüel sorunun üçüncü bileşenini, belki de yeni verileri ve bir araştırma yöntemleri araç setini oluşturur.
Kısıtlamalar, belirli türde işlemleri kabul edilemez olarak tanımlayan dördüncü unsurdur. Son öğe bir sonuçtur. Başlangıç durumunu, bunu yaparken kısıtlamaları ihlal etmeden hedefi karşılayan bir sonuca dönüştürmek için bir dizi kabul edilebilir işlem gerçekleştirilirse, bir sorun çözülmüş veya bir şekilde iyileştirilmiştir.
Fransız doktora eğitiminde, bir konuyu tanımlamaya yönelik bu geniş yaklaşım genellikle ‘une problématique’ araması olarak nitelendirilir. Eşanlamlı İngilizce kelime ‘a problematik’, eşdeğer bir rol oynamak için ‘problematik’ sıfatıyla çok belirsizdir.
Ancak tez sorunuzu, vermeyi umduğunuz yanıtı entelektüel önemini gösterecek bir çerçeve içinde ‘sorunsallaştırmayı’ düşünürseniz, o zaman Fransızca terimin ne anlama geldiğine yaklaşmış olursunuz.
“odev.yaptırma.com.tr“ ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!
Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.
Herhangi Bir Alan Bulunamadı.