Ödev Nasıl Yapılır? – Ödev Yaptırma – Ödev Yaptırma Ücretleri – Tez Yaptırma – Ödev Yaptırma Fiyatları – Ücretli Ödev Yaptırma – Tez Yaptırma Ücretleri – Sunum Hazırlığı Yaptırma – Dergi Makalesi Yaptırma – Dergi Makalesi Yazdırma
Doktora Tezi Konuları
Endişeli doktora öğrencileri, bölüm başlıklarında ve bölüm başlıklarında doktoralarının başlığından büyülü sözler söylemeye devam ettiklerinde tekrarlayan başlıklar ortaya çıkar. Yine bu, okuyucuların kafasını karıştırmanın ve yanlış yönlendirmenin hızlı bir yoludur, çünkü farklı başlıklar birbirinin içine geçme eğiliminde olabilir ve bölümler ve kısımlar ayırt edici hislerini veya kimliklerini kaybedebilir.
Tez başlığınızın tamamından alınan teorik veya tematik kavramları birçok farklı bölüm veya bölüm başlığında yeniden kullanmanız özellikle tavsiye edilmez. Bağlantıyı mantra kelimelerini tekrar tekrar söyleyerek değil, gelişimi şematik olarak başlıklarınızda izlenebilecek yakından bağlantılı bir çalışma argümanı oluşturarak elde edersiniz.
Diğer tekrar örnekleri okuyucuların kafasını karıştırmayabilir, bunun yerine başlıklarınızı olması gerekenden daha uzun ve sıkıcı hale getirebilir. Örneğin, tez başlığının yazarın savaş sonrası Kore müzik kültürüne odaklandığını açıkça ortaya koyduğunu varsayalım. Daha sonraki bölüm veya bölüm başlıklarında ülke referansının Kore olduğunu veya genel zaman periyodunun savaş sonrası olduğunu tekrar etmesi tamamen gereksiz olacaktır.
Benzer şekilde, bir tez belirli bir yazara veya esere odaklanıyorsa, bölüm başlıklarının bunu tekrar etmesi gereksizdir. Bunun yerine, verilen tez referans çerçevesini alarak ve o belirli bölümün veya bölümün ne hakkında olduğuna dair daha fazla ayrıntı sağlayarak devam etmelidirler. Genişletilmiş içindekiler sayfanızı kontrol etmek ve bölüm ve bölüm başlıklarının, tekrarlamadan tez başlığının kendisiyle etkili bir şekilde ortak olduğundan emin olmak kolaydır.
Tekrarlayan veya aşırı derecede benzer başlıklar genellikle ilk etapta ortaya çıkar, çünkü öğrenciler bölümleri geniş aralıklı durumlarda ayrı çalışma parçaları olarak danışmanlarına veya inceleme komitelerine sunarlar. Bu nedenle, bilinçaltında, tezin kendi kendini tanımlamasını, gerekenden daha fazla açılış bölümü başlığına sığdırmaya çalışabilirler.
Bu sorundan kaçınmak için, gönderdiğiniz her bölümün ön yazısı olarak her zaman mevcut genel tez başlığınızı ve kısa içindekiler sayfanızın en son sürümünü koyma alışkanlığını edinin.
Amirleriniz, danışmanlarınız veya departman değerlendiricileriniz, mevcut çalışmanızın bir bütün olarak tezin neresine oturduğuna dair net bir görüş verildiği için minnettar olacaktır. Doktora öğrencileri genellikle kaygısız bir şekilde danışmanlarının, normalde birkaç hafta önceki önceki tartışmalardan genel tez mimarilerinin net bir görüntüsünü otomatik olarak elde tutma konusunda tanrısal bir yeteneğe sahip olduğunu varsayarlar.
Aslında danışmanlar doğal olarak tezinize sizden çok daha az odaklanır. Göz önünde bulundurmaları gereken başka projeleri ve denetlemeleri gereken diğer doktora öğrencileri var.
Güncel Tez Konuları
Tez konusu örnekleri
Tez konuları
Sosyoloji tez konuları
Araştırılmamış tez konuları
Yüksek lisans tez konuları
Yüksek lisans tez önerisi örneği pdf
Lisans tez konusu örnekleri
Böylece, yeni bölümler gönderdiğinizde yalnızca işinize yoğun ilgi gösterebilirler. Danışmanlar genellikle farklı geçmiş tartışmaların katmanlarını ayırmayı veya tez planlama fikirlerinizi ve değişikliklerinizi tüm kıvrımlarını ve dönüşlerini takip etmeyi çok zor bulurlar. Bu nedenle, genel başlığınızın ve mevcut bölüm planınızın ihtiyatlı bir şekilde hatırlatılmasını her zaman takdir edeceklerdir.
Herhangi bir yazar için merkezi bir görev, okuyucuların beklentilerini yönetmektir. Ancak yazarlar, genellikle beklentileri oluşturdukları farklı yolların sayısının tam olarak farkında değildir. Bir metin parçası oluşturduktan ve onun her nüansını ve kırışıklığını tanıdıktan sonra, okuyucuların yaklaşımlarında eşit derecede ayrıntılı olacaklarını varsayabilirsiniz.
Okuyucuların, metninizi tam olarak yazdığınız sıraya göre dikkatlice taradığını, bu faktöre veya bu argümana makul bir şekilde ağırlık verdiğini ve söylenenlerin dikkatli bir şekilde dengeli bir resmini oluşturduğunu hayal etmek çok kolaydır.
Ancak yazarlık hayal gücümüzün kurgusal ürünleri olmayan “gerçek hayat” okuyucuları bu şekilde çalışmazlar. Bunun yerine metne sert davranırlar, bariz işaretlerden ve damgalardan hızla ilk izlenimleri toplarlar ve ardından genellikle daha sonra okuduklarını bu ilk referans çerçevesine uyacak şekilde ayrıntılı olarak kodlarlar.
Okurların tepkilerinde çeşitlilik göstermesi ünlü olsa da, ilk izlenimlerinin çoğunlukla nasıl kaynaklandığını açıklamak veya metnin hangi öğelerinin beklentiler açısından en üretken olduğunu belirlemek zor değildir. Başlıklar, alt başlıklar ve metnin bölümleri, önceki iki bölümde de açıkça görüldüğü gibi çok önemlidir. İyi organize olmuş yazarlar ayrıca okuyuculara bir bölümün veya bölümün ne yapacağının sinyalini verir.
Söz veriyorlar: ‘Bunu göstereceğim’, ‘Analiz şunu gösteriyor…’. Servetin bu açık rehineleri, açıkça dikkatli ifadelere ihtiyaç duyuyor. Ancak buna ek olarak, genellikle daha örtük bir şekilde beklentiler üreteceksiniz. Bir bölümün metninin üçte ikisini P yönüne, beşte birini Q yönüne ve sekizde birini R yönüne atadığınızı varsayalım.
Okuyucular, kaçınılmaz olarak, size göre P’nin Q’dan daha önemli veya daha ilginç olduğu sonucuna varacak ve bu da R’den daha önemli veya ilginç. daha iyisini yapmak, bu önceki sınırlamaları aşacaktır.
Ve eğer ayrıntılı bir teorik aygıtı sahnede uzun uzadıya çevirirseniz veya bir tipoloji çizerseniz veya kendi neolojizmlerinizi ortaya koyarsanız, okuyucular bu unsurların kendilerini haklı çıkarmasını, faydalı işler yapmasını veya gerçekleşemeyecek yeni içgörüler veya tahminler yaratmasını bekleyecektir.
Metninizin terminolojiyi nasıl kullandığı, kullandığı kavramlar ve sözcük dağarcığı ve yazar olarak işaret ettiğiniz üslup ipuçlarının tümü, okuyucular tarafından sizi ve metninizi sınıflandırmak, nereden geldiğinizi, nereden geldiğinizi anlamak için kullanılacaktır. akademik kabile bağlantıları gerçekten yalan söylüyor.
Bu ipuçları, profesyonel çevredeki kendinizi sınıflandırmanıza veya daha sonra söyleyip yapacaklarınıza uymuyorsa, o zaman okuyucular uyumsuz mesajlar alacak ve bunları yazarlık amaçlarıyla karıştırılmış olarak kodlayacaktır.
Diyagramlar, çizelgeler ve tablolar da önemli dikkat noktalarıdır. Başlıklarla birlikte bunlar, okuyucuların bir metin parçasında ilk taramada en hızlı şekilde tanımlayacakları öğelerdir. Ve başlıklar gibi, bu dikkat noktaları ideal olarak bağımsız olarak anlaşılabilir olmalıdır, çünkü okuyucular genellikle eşlik eden metni ayrıntılı olarak incelemeden ilk taramada söylediklerini anlamlandırmaya çalışacaklardır.
“odev.yaptırma.com.tr“ ailesi olarak size her konuda destek sunabiliriz. Tek yapmanız gereken iletişim adreslerimizden bizlere ulaşmak!
Tüm alanlara özgü, literatür taraması yaptırma, simülasyon yaptırma, analiz yaptırma, çeviri yaptırma, makale ödevi yaptırma, dergi makalesi yaptırma, sunum ödevi yaptırma ve model oluşturma çalışmaları yapmaktayız.
Herhangi Bir Alan Bulunamadı.